• Lata doświadczeń w biznesie
img

Galeria handlowa w sieci

Galerie handlowe to już nie tylko sposób na udane zakupy, ale jedna z form spędzania wolnego czasu. Shopping jest niezwykle popularny wśród młodego pokolenia. Nie brakuje jednak przeciwników galerii handlowych, dla których są one świątyniami konsumpcyjnego stylu życia. Bez względu na krytyczne głosy galerie handlowe stały się znakiem naszych czasów. Jak wszystko, co popularne w realnym świecie, znalazły także swoje miejsce w przestrzeni internetowej. 

Wirtualne pasaże 
Funkcję pasaż oferuje między innymi jeden z najbardziej znanych polskich operatorów płatności – firma Dotpay. Rozwiązanie to pozwala połączyć grupę sprzedawców, którzy działają pod szyldem jednej witryny internetowej. Oczywiście przedsięwzięcie może funkcjonować na mniejszą skalę np. łączyć trzy sklepy, które się nawzajem uzupełniają oraz na prawdziwie szeroką skalę będąc rzeczywiście czymś w rodzaju wirtualnej galerii handlowej. Co ciekawe, transakcję z różnymi sprzedawcami znajdują jeden, wspólny finał, a wszystkie produkty trafiają do jednego wirtualnego koszyka. Klient płaci jeden raz korzystając z pośrednictwa zaufanej firmy świadczącej usługi płatnicze. Może liczyć na błyskawiczne przekazanie pieniędzy i szybką realizacje transakcji. Taka zintegrowana płatności jest potem rozdzielana między poszczególnych uczestników transakcji, ale klient nie bierze już w tym udziału. To dla niego niezwykle komfortowe rozwiązanie. Wyobraźmy sobie robienie w ten sposób zakupów świątecznych. Wszystko kupujemy w jednym miejscu, płacimy zbiorczą kwotę i nie przejmujemy się drobiazgami. 

Multiwypłaty, raporty i inne ciekawe funkcje nowoczesnych systemów płatniczych 
Aby stworzyć wirtualną galerię warto wykorzystywać rozmaite funkcje, jakie oferują współczesne systemy płatnicze. Jedną z ciekawszych opcji są tzw. multiwyplaty. Za pomocą jednego konta sprzedawca może dokonywać wszelkich rozliczeń. Ma do swojej dyspozycji przydatne raporty, eksport danych oraz możliwość tworzenia wewnętrznych rankingów i porównań, co znacznie ułatwia prowadzenie działalności biznesowej i zarządzanie nawet największym przedsięwzięciem. Regularne raporty przyjmują dowolny, wybrany przez użytkownika format i są na bieżąco aktualizowane. Sprzedawca może obejrzeć je za pomocą funkcjonalnego panelu administracyjnego. 

Wirtualne galerie – trend, który się rozwinie? 
Wirtualne galerie nie są wcale postrzegane, jako futurystyczne pomysły rodem z science fiction. Jesteśmy coraz bardziej przyzwyczajeni do nowoczesnych rozwiązań płatniczych i technologicznych nowinek w tym zakresie. Jeszcze do niedawna płacenia kartą w technologii zbliżeniowej uznawane było za szalenie nowatorskie rozwiązanie. Dziś korzystamy z niego prawie wszyscy. Wirtualne galerie mają ogromną szanse na rozwój w tym kierunku. Tego typu rozwiązania stały się ogólnie dostępne za sprawą pośredników płatności, którzy oferują kompleksowe usługi w tym zakresie i udostępniają mnóstwo przydatnych narzędzi. Implementacja tego rodzaju usług również nie sprawia trudności i nie wymaga zatrudnienia specjalistów. Galeria w sieci to zdecydowanie dobry pomysł na internetowy biznes. 

Zobacz również